wtorek, 16 kwietnia 2013

L'oreal ombre, a rozjaśniacz

Moje Drogie!
Ostatnio na rynek weszła nowa farba z L'oreala ombre. Jest to nowa moda w kolorze włosów ciemny na górze jasny na końcach hmmm...czytając skład farby z Loreala a zwykłago razjaśniacza niczym sie zbytnio nie różnią od siebie.
Ja powiem tak mam w ogóle ciężkie włosy jeżeli chodzi o różne zmiany typy np.koloryzacja praktycznie nie widac róznicy tak było i tym razem najpierw zrobiłam sobie wlosy(3 tyg po farbowaniu) Loreal nie rozjasnił mi włosów prócz jakiś pojedynczych pasm spod spodu postanowiłam ze nastepnym razem zrobie zwykłym rozjaśniaczem l'oreal kosztuje ok 36 zł, a rozjasniacz nie całe 9 zł -Joanna
efekt:Rozjaśniacz -rozjaśnił włosy do takiego stopnia jaki chcialam trzymałam go 45 min mimo że farbe z l'oreala 1 godzine 15 min. Moim zdaniem nie warto wydawac az tyle pieniedzy jezeli ten sam efekt uzyskamy  przy zwykłaym rozjasniaczy.
Dodam pare zdjec na których zobaczycie efekt,niestety na zdjeciach nie widac az tak dobrze efektu na dniach postaram sie zrobić  lepsze zdjecia abyscie mogły dobrze zobaczyc efekt :)
spód:

Brak komentarzy: